Výrobu obstará domácí závod v Japonsku. První cena vozu v této motorizaci je 1.258,- tis Kč.
Slabší verze má výkon 200 koní a bude k dispozici pro verze s pohonem zadních kol, v případě varianty s pohonem všech kol je naladěný na 254 koní, což v ani jednom případě není zrovna moc, ale motory by měly být velmi kultivované a s čistým a zábavným zvukem. A to při hmotnosti na úrovni dosavadního čtyřválce 2,2 l. Hodnotu točivého momentu zatím Mazda neoznámila, ale víme, že jsou motory zkombinovány se 48V mild-hybridním systémem a disponují systémem vstřikování Distribution-Controlled Partially Premixed Compression Ignition, jenž umožňuje docílit tepelné účinnosti „přes 40 %“. Čtyřkolka zvládne zrychlit na stovku za 7,4 s a bude mít emise 137 g/km, což odpovídá průměrné spotřebě 4,4 l nafty na 100 km, u zadokolky nebylo zrychlení zveřejněno, ale emise si polepší o 10 g/km, což je dle normy WLTP 4,1 l nafty na 100 km.